kawan-kawan

Friday, November 18, 2011

thankyou friend :(

sehari jee. sehari semua bertukar. dari suka ke duka. semua kenangan hilang SEKELIP MATA. hanya dengan satu teguran bukan CACIAN.semua yang pernah dibina, yang dicipta hilang macam tu je. aku tatau ape masalah kau. aku just tegur kau. selama kita kawan. aku anggap kau sbgi seorang KAKAK yang banyak memberi nasihat kat aku. aku tegur kau sikit jea. semua jadi huru-hara. ak dah minta maaf kat kau. p kau berlagak. ak igt lepas ak gurau mcm biasa gan kau. kau jadi okay balik sabab selama ni kte camtu. tapi hari tuttt. semua jadi lain. yeah. maybe sbb aku selalu mgta org.sbb tu bnd ni jadi kat aku kot. tapi ak rase sbb kau terlalu hipokrit gan diri kau.ak dah agak ad yg ta kene gan hbgn ni. aku biarkan je. now, the show begin :) kau tunjuk belang kau. kau hempas pintu kuat2. kau igt aku ape. kau buat ta layan. kau boleh langgar aku mcm tu je. org yng selama ni kau bergurau,kau peluk,. now kau MAKI. baguslaah. kau kan ramai kawan. n semua org kawan kau. aku tak kisah aku hilang kau. sebab ak ade kawan yg always nak kwn aku. SORRY SEBAB AKU SELALU TERHEGEH2 NAK KAWAN DENGAN KAU. *talk to my hand dear. no forgiveness to you. bye budak k*******. :( whatever you do,whatever you talk. people always talking about you. just u're think u're always good to everybody,its not make u to be a perfect girl my dear. just behave urself. watch ur mouth. satu hari nanti semua akan terbukti. ALLAH MAHA MENGETAHUI.

~not my job to judge a you as a person.tapi aku ade hak nak tegur keburukan kau. aku minta maaf aku bukan kawan yang baik. sorry for everything sebab cakap pasal kau~

No comments:

Post a Comment