kawan-kawan

Friday, September 30, 2011

rindu ABAH.

baru tadi aku call mak. nak borak2. then tanye abah ade ta. mak cakp ade.nape na cakap gan abah ke? pastu aku pun cakap boleh la jugak. abah cakap "assalamualaikum". aku pun jawab "waalaikummussalam". sumpah sy rindu abah. sebak sangat. tatau nape. hampir menitis ari mate aku. abah tny kat mane. ak jwb kat kolej. hmm. da 3 weeks aku ta ckp gan abah since abah anta aku kat kolej. abah even kite ta rapat mcm wktu sy kecik2 dlu. even kite slu ta tgr sbb jrg jmp. even kte ta selalu on the phone. tapi sy selalu igt abah.
-->u're always in my heart<--.
rindu abah sangat. abah,klau sy duk sorg2. sy boleh mngis sbb igt abah gan mak. sy boleh jdi syp sbb trlalu rndukan abh gan mak. i'll try to be the best for both of u. :)ilysm abah♥mak.
abah,mak.ILOVEU.

No comments:

Post a Comment