kawan-kawan

Saturday, October 1, 2011

bestie:)

BESTIE.
nur atikah kamil,syaidatul akhma,aisyah ramly :( i miss them so much.
~A friend knows the song in my heart and sings it to me when my memory fails.~

okay sumpah sangat saye rindu mereka. rindu nak gelak same2. borak same2. mengarut same2. semua dah jauh. saye kat johor.tkah kat penang.k.ecah kat sarawak.kema kat pahang. OMG. semua jauh sgt.kiteorang dulu ta rapat pun.just kenal macam tu je. yelah kan satu sekolah :) aku 1st rapat gan kema. kiteorang satu kepala gile. memang rapatlaa. even dari form1 sampai form3 kteorng ta satu kelas. but form4 until 5. kteorg duk sebelah. semua rahsia kteorg share. ILYSM. byk benda kteorg always share.

lepas aku rapat gan kema. aku mula rapat gan tkah. hahahaks. aku dulu benci gile tkah ni. okay selalu kutuk. now kau dah jadi syg aku laa tkah :)kteorg mula rapat waktu hari sukan sekolah. kiteorang urus perbarisan rumah sukan same2. mula tu ta okay la kan sebab musuh. then, lame2. aku mula rapat gan die. ape je masalah aku die dengar, then ayah die meninggal. start dari tu kteorg rapat gile2.keje same2. semua benda na same. dapat nurse pun same2. tapi syg. die blja jauh dari aku :( "saye igt lagi. bile awak dapat temuduga spa,saye sedih sebbnye sy dulu yg isi borang spa tuh. 2 hari pastu surat tmduga pun sampai kat rumah sy. awk g dulu pastu sy. pastu kite cite psal tmduga. then, kite rase kite ta dapt. waktu sy kat matrik,sy tolong sek spa awk.both dapat. syukur sgt. kite tgu surat penempatan. tgk2 awak dapat kat utara n sy dapat kt selatan :( sedih sgt. tapi tapelah. rezeki kte murah sgt. lepas blja n bile kte da QUALIFIED nanti. hope la same hospital ea. ILYSM

then k.ecah. aku kenal die bile die rapat gan kema n tikah. aku just biase2 jelaa. then makin lame makin rapat. n start rapat bile kteorg hangout kat kuantan. tibe2 gile aku boleh borak pluss share prob gan die. sampai sekarang laa kiteorg rapat. ILYSM. die always jadi penasihat terbaik tuk aku <3


whatever happens to us. i will love u until the end of my life.



No comments:

Post a Comment