kawan-kawan

Saturday, February 18, 2012

jogathon untuk KAMI :)

assalamualaikum kawan-kawan :)


hihi.harini kul 5.30 pagi lagi aku da bangun. semangat nih nak gi JOGATHON.hahaha. memang hajat nak menang la kan. tapi apekan daye. aku memang slow kalau lari ni. so 6.30 pagi lagi dah gi daftar. after daftar makan roti and air yang dibekalkan. so dalam 7.30 camtu kiteorg buat streatching. then berkumpul la kan dekat gate. ramai2. aku pun tade la excited na berlari. ni 1st time lari tnpa berhenti. aku lari gan kawan aku zahidah ♥ . so dalam 5 kilometer gak lak kiteorg kene lari. kiteorang lalu 4 checkpoint. ak tamatkan larian sebelum kul 9 :) malas cite panjang-panjang. gambar pun ta banyak. tengok jela ap yang ade.



















gambar lompat-lompat tu takde kena mengena dgn jogathon. hahaha. itu ROOMATE sy :) kami suka lompat. hahaha. the end dah cite nye. byebye.

1 comment: